Πώς χάσαμε την παρθενιά μας εγώ και η αδελφή μου

Γεια σας, είμαι ο Γιώργος και θα σας πω πως χάσαμε την παρθενιά μας πριν αρκετά χρόνια εγώ και η αδελφή μου η Ματίνα. Λοιπόν, όταν εγώ ήμουν 17 και η αδελφή μου 18 είχαμε πάει ένα καλοκαίρι διακοπές με τους γονείς μας και εγώ και η Ματίνα μείναμε μαζί σε ένα δίκλινο.
loading...
Το βράδυ το συγκεκριμένο έκανε πολύ ζέστη και έτσι δε μπορούσα να κοιμηθώ. Κάποια στιγμή κοίταξα στο διπλανό κρεβάτι να δω εάν κοιμάται η αδελφή μου και το θέαμα που αντίκρισα με έκανε να καυλώσω πολύ άγρια.


Η αδελφή μου κοιμόταν η έτσι νόμιζα και το σεντόνι είχε σχεδόν φύγει από πάνω της και όπως ήταν ξαπλωμένη μπρούμυτα έβλεπα το απίστευτο καυλιάρικο κωλαράκι της με το μαύρο μικροσκοπικό βρακάκι της. Αμέσως σηκώθηκα σιγά-σιγά και πήγα κοντά της να δω καλύτερα. Την άκουγα να αναπνέει ήσυχα και έτσι πήρα το θάρρος να αρχίσω να χαϊδεύω απλά τα μπούτια της μέχρι που η παλάμη μου έφτασε επάνω στο κωλαράκι της.

Περίμενα λίγο και όταν είδα ότι συνέχιζε να κοιμάται πέρασα τα δάχτυλα μου μέσα από το βρακάκι της. Εκείνη την ώρα η Ματίνα έκανε έναν ήχο, γύρισε ανάσκελα κι εγώ τρόμαξα και έκατσα ακίνητος να δω εάν είχε ξυπνήσει. Γύρισε ανάσκελα και τα είδα όλα η αδελφή μου είχε ακόμα κλειστά τα μάτια και μπροστά μου έβλεπα τα υπέροχα βυζάκια της με δύο υπέροχες ροζ ρωγούλες. Δεν άντεξα και έβαλα το χέρι μου επάνω τους και άρχισα να της χαϊδεύω απλά και να κάνω κύκλους γύρω από τις θηλές της. Είχα τρελαθεί… ο πούτσος μου είχε πεταχτεί από το μποξεράκι μου από την καύλα.

Μετά αφού είδα ότι συνέχισε να κοιμάται άρχισα να την χαϊδεύω όλο και πιο κάτω, μέχρι που έφτασα στο κιλοτάκι της και έβαλα το δάχτυλο μου κάτω από το βρακάκι της το οποίο είχε γίνει μούσκεμα. Τότε κατάλαβα ότι την είχα ερεθίσει και αυτό επιβεβαιώθηκε αμέσως μετά που η αδελφή μου άνοιξε τα μάτια της και μου είπε με φωνή γεμάτη πάθος.

- Μικρούλη μου τι κάνεις εκεί;…

και έβαλε τα χέρια της γύρω από το λαιμό μου και αρχίσαμε να φιλιόμαστε. Από την καύλα μου που η γλώσσα μου ήταν μέσα στο στόμα της και η πούτσα μου τριβόταν επάνω στο μουσκεμένο κιλοτάκι της έκανα θόρυβο και έτσι
Loading...
η αδελφή μου λέει ψιθυριστά.


- Πιο σιγά θα μας ακούσουν.

Βλέπετε οι γονείς μας είχαν κλείσει και αυτοί ένα δωμάτιο δίπλα από το δικό μας. Τρελάθηκα με αυτό που ζούσα και χαμήλωσα μέχρι το βρακάκι της. Της το έβγαλα και ανέβηκα από επάνω της τρίβοντας το με την πούτσα μου προσπαθώντας να τον βάλω μέσα της. Τότε εκείνη μου το έπιασε με το ένα χέρι της και με βοήθησε να μπω μέσα της λέγοντας μου σιγά-σιγά μικρό μου μην πονέσω. Την ώρα εκείνη η πούτσα μου είχε μπει μέσα στην μουνάρα της. Είχα τρελαθεί. Η αδελφή μου είχε κλείσει τα μάτια της και έβγαζε αναστεναγμούς όλο καύλα. Τα επόμενα 2 λεπτά έχυνα επάνω της και έτρεμα ολόκληρος. Μετά ξάπλωσα δίπλα της και κοιταζόμασταν για λίγο χωρίς να μιλάει κανείς.

Εννοείται ότι δεν έκλεισα μάτι όλη την νύχτα μετά από αυτό που ζήσαμε. Ακόμα τη σκέφτομαι μετά από τόσα χρόνια και καυλώνω με την πάρτη της.
Loading...