Γνωριμία μέσω internet

Για σας. Διαβάζω αρκετό καιρό τις ιστορίες και ομολογώ ότι πολλές από αυτές είναι ικανές να ανεβάσουν την Libido στα ύψη. Έτσι αποφάσισα να γράψω και εγώ μία δική μου ιστορία για να την μοιραστώ μαζί σας. Εννοείται ότι τα ονόματα δεν είναι τα πραγματικά, μιας και υπάρχει λόγος από την άλλη «πλευρά».

Ήταν χειμώνας του 2001. Εγώ ήμουν ήδη μέσα σε μία σχέση που διαρκούσε 6 χρόνια αλλά είχε φθαρεί και είμασταν σε διάσταση. Με υπόνοιες από την πλευρά μου ότι είχε και άλλες «ασχολίες» εκτός από εμένα, οπότε και εγώ είχα ψυχρανθεί. Κάποια στιγμή μιας και ασχολούμουν με το internet και είχα πρόσβαση 24 ώρες στο internet λόγω δουλειάς, μπήκα στο irc για chat και να χαλαρώσω. Προσπάθησα να μιλήσω με διάφορες αλλά ως γνωστόν οι μισοί εκεί είναι άντρες που το παίζουν γυναίκες για να μιλήσουν με κάποια γυναίκα, και οι άλλες μισές είναι τόσο δύσκολες που δεν πρόκειται να τις βγάλεις κουβέντα. Για καλή μου τύχη, μίλησα με κάποια γυναίκα ονόματι «Μαρία» με nick les_maria. Δεν πίστευα ότι θα απαντούσε μιας και αν ήταν λεσβία δεν θα έμπαινε στον κόπο να ασχοληθεί με άντρα. Η τύχη όμως ήταν ότι μπήκε με αυτό το όνομα έτσι απλά για παιχνίδι. Για να δει εάν κάποιος θα της μιλούσε.

Για σου της είπα. Με λένε Γιάννη και είμαι 28. Μου απάντησε απευθείας, λέγοντας ότι την λένε Μαρία, 23 ετών και σπούδαζε λογιστική στην Αθήνα. Ήταν από επαρχία και έμενε μόνη της στην Αθήνα. Όταν μιλούσαμε ήταν στην πόλη που κατάγεται και στο δωμάτιο του αδερφού της. Την ρώτησα γιατί μπήκε στο irc και μου είπε ότι έψαχνε να περάσει απλά την ώρα της με κουβέντα. Ήταν αραβωνιασμένη εδώ και μερικούς μήνες αν και από ότι κατάλαβα βρέθηκε σε αυτή τη θέση από αντίδραση, και όχι επειδή το ήθελε πραγματικά, και ήταν από τις περιπτώσεις που θα έμενε μέσα σε αυτή τη σχέση μέχρι να δει ότι δε θα περνούσε καλά.

Μέσα από το chat και από πολλά υποννοούμενα ερωτικά την είδα να ανταποκρίνεται και να την βλέπω ότι θέλει να με προκαλέσει..... Η Μαρία ήταν μία γυναίκα η οποία της άρεσε ο άντρας να έχει το πάνω χέρι, και θα έκανε ΟΤΙ της πεις. Άρχισε να με ρωτάει για το πως είμαι από χαρακτηριστικά, εμμάνιση κλπ. Της ζήτησα το τηλέφωνό της, και μου το έδωσε χωρίς να φανεί δύσκολη...... Ήθελε παιχνίδι. Αυτή ήταν αδύνατη, 1,80 ύψος καστανό μαλλί, κορμί λαμπάδα...... μικρό αλλά στητό στήθος και απίστευτα απαλή επιδερμίδα...... Βέβαια αυτά δεν τα είδα από τον υπολογιστή απλά τα αναφέρω για να τα γνωρίζετε από τώρα.....

Την πήρα τηλέφωνο. Απάντησε ήταν ντροπαλή, αλλά είχε την διάθεση για παιχνίδι..... Την ρώτησα για κάποια καθημερινά πράγματα για να χαλαρώσει να νοιώσει άνετα και να μη νοιώθει ανασφάλεια της τόνισα ότι δεν επρόκειτο να την ενοχλήσω και στην περίπτωση που δεν ήθελε επικοινωνία δεν θα την ξαναέπερνα τηλέφωνο μιας και γενικά θέλω οι άλλοι να με θέλουν και όχι να είμαι ο ενοχλητικός, αφού κατάλαβα ότι το είχε καταλάβει ότι το εννοούσα της είπα να κλειδώσει την πόρτα του δωματίου της και να βγάλει την φόρμα της που φορούσε έτσι ώστε να μείνει με το εσώρουχο..... Δεν περίμενε να της ζητήσω κάτι τέτοιο αλλά το έκανε βιαστικά και αγχωμένα από την ανάσα της κατάλαβα στο τηλέφωνο ότι είχε τρέξει στην πόρτα και ακουγόταν ο θόρυβος από την αφαίρεση των ρούχων. Με το που έβγαλε την φόρμα μου λέει «είμαι με το εσώρουχο» ήξερε ότι το παιχνίδι είχε αρχίσει και ήταν έτοιμη να συμμετέχει. Της είπα να παραμερίσει το στρινγκ που φορούσε και να χαϊδεύει το μουνάκι της..... είχε ήδη αρχίσει σαν γατούλα να τρίβεται και η ανάσα από το τηλέφωνο ήταν ενδεικτική για το ότι ήξερε να το απολαμβάνει αλλά και ότι το έκανε αρκετά συχνά για να καλύψει την μοναξιά της. Όσο την άκουγα να καθυστερεί τις ανάσες της τόσο τρελαινόμουν με την ιδέα ότι ήταν 504 χλμ μακριά μου εκείνη την στγμή. Ενώ το απολάμβανε της είπα να σταματήσει να χαϊδεύει το μουνάκι της.... και να βγάλει την φούτερ μπλούζα που φορούσε και να μείνει γυμνή και εκτεθειμένη στον χώρο, μπροστά στον υπολογιστή. Το έκανε βιαστικά. Μου είπε ότι οι ρόγες της ήταν ερεθισμένες και μόνο που τις άγγιζε πονούσε. Πνιχτές κραυγές επιβεβαίωναν ότι η καύλα της είχε ξεφύγει από τα όρια. Άρχιζε να μου λέει πόσο ήθελε να ήμουν εκεί για να ρουφήξει τον πούτσο μου και πόσο θα ήθελε να δαγκώνω τις ρόγες τις, και πόσο θα απολάμβανε να είμαι μέσα της. Είχα ανάψει και εγώ με την κατάσταση. Έπειτα από λίγο και αφού άρχισε να χαϊδεύει το μουνάκι της και πάλι τελείωσε δίχως να πνίγει τις κραυγές τις. Δεν την έννοιαζε πια. Έπειτα από μία παύση 2-3 λεπτών που χρειάστηκε για να ηρεμήσει από τον οργασμό που είχε, μου είπε σου το χρωστάω......... Μου είπε ότι πρώτη φορά έμπαινε στο chat και πρώτη φορά έκανε phone sex (όχι ότι εγώ είχα κάνει αλλά λέμε τώρα) και την είδα της άρεσε η επικοινωνία μαζί μου αλλά και ο τρόπος αντιμετώπισης από την πλευρά μου. Της άρεσε ο άντρας να την καθοδηγεί.... να της λέει τι θέλει από αυτήν και πως να το κάνει Για αρκετό καιρό μιλούσαμε στο τηλέφωνο, στο Internet phone sex κλπ.....

Κάποια στιγμή κανονίσαμε να έρθει για ένα Σαββατοκύριακο στην Θεσσαλονίκη. Μου είπε θέλεις να έρθω να περάσουμε το σαββατοκύριακο μαζί; Της απάντησα. «Εσύ θέλεις να έρθεις να το περάσεις μαζί μου;» Κανονίσαμε λοιπόν και έκλεισα δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο κεντρικό της πόλης θα ερχόταν απόγευμα Σαββάτου και εγώ θα μπορούσα το βραδάκι να πάω να την δω γιατί είχα δουλειές που έπρεπε να τελειώσω. Είχα δει φωτογραφίες της, ήξερα πως ήταν, αλλά όπως και να έχει το θέμα είχα και εγώ λίγο άγχος. Συναντηθήκαμε κοντά στην καμάρα. Είμαι 1,86 ύψος και ομολογώ ότι ήταν ψηλή. Τα 180cm ήταν εντυπωσιακά. Κορμί λαμπάδα. Με γνώρισε με την μία. Ήρθε κοντά μου την φίλησα διακριτικά... ανταποκρίθηκε... ξεκινήσαμε την βόλτα μας από την πλατεία Ναυαρίνου έως την παραλία όπου και καθίσαμε σε μία παραλιακή καφετέρια για ποτό. Αφού καθίσαμε αρκετή ώρα εκεί και έπειτα από 2-3 ποτά μου είπε να επιστρέψει στο ξενοδοχείο. Πιο χαλαρή πια από το αλκοόλ πλησιάζοντας στο ξενοδοχείο και ενώ ήταν υπερβολικά ντροπαλή για κάποια που ήδη είχε κάνει 500 χιλιόμετρα για να δει από κοντά κάποιον ξένο, σταματάω έξω από το ξενοδοχείο σε μία κολώνα και της λέω τί θα γίνει θα πάμε στο δωμάτιο να χαλαρώσουμε ή θα την βγάλουμε εδώ περπατώντας και συζητώντας στους δρόμους; Μη μπορώντας να δώσει ευθεία απάντηση μου λέει : «εσύ θέλεις να ανέβεις;» Της είπα: λες να ρωτάω κάτι δίχως να το θέλω εγώ;» και δίχως να περιμένω την απάντησή της, την πέρνω από το χέρι και μπαίνουμε στο ξενοδοχείο. Ζήτησε το κλειδί του δωματίου από τον receptionist και μπήκαμε στο ανσανσέρ. Μπήκαμε στο δωμάτιο και αντιλαμβανόμουνα ότι είχε αρχίσει να αγχώνεται. Με το που ήρθε δίπλα μου και πήγε να μου μιλήσει για κάτι πραγματικά αδιάφορο, την αγκάλιασα και την φίλησα. Ανταποκρίθηκε, χάθηκε. Ήταν έτοιμη για όλα πια. Δεν ήθελε να αντισταθεί. Με το που σταματήσαμε το φιλί για να πάρουμε την απαραίτητη ανάσα ;) σηκώθηκε από το κρεβάτι λέγοντας ότι έρχετε σε λίγο και μπήκε στο μπάνιο για να αλλάξει.....
Μετ. σε ιστότ.

Loading...