Η πουτανα πρώην κολλητή μου

 

Η ιστορία διαδραματίζεται όταν ήμουν 18 ετών στην Τρίτη λυκείου με την κοπέλα του πρώην κολλητού μου που ήταν κολλητή μου, αλλά είχαμε μαλώσει άσχημα και δε μιλούσα με κανέναν τους. Αυτή δεν ήθελε να με βλέπει, από ότι έλεγε, οπότε δεν είχαμε πλέον επαφές μετά το μάλωμα, μέχρι εκείνη τη μοιραία ημέρα.

Πήγα σχολείο κι ενώ ήξερα ότι ήταν να μην έρθει αυτή και αυτός, ήρθαν τελικά προς εκνευρισμό μου. Τότε κάποια στιγμή προς το τέλος του 6ωρου ανέβηκα στον πάνω όροφο του σχολείου για να μην τους βλέπω, ώσπου ξαφνικά μου λέει αυτή…

-    τι έγινε, δε γουστάρεις να με βλέπεις;

-    Εννοείται… μου ανεβάζεις το αίμα στο κεφάλι.


-    Μήπως σου ανεβάζω και κάτι άλλο και για αυτό δε γουστάρεις να με βλέπεις;

-    Ναι… αυτό ακριβώς, το βρήκες ηλίθια…

Απάντησα ειρωνικά και αμέσως βγάζει τη μπλούζα της και μένει με το σουτιέν (μεγάλα βυζιά για το ύψος της και πολύ στητά). Εγώ μένω μαλάκας να την κοιτάω! Με παίρνει από το χέρι, με πάει σε μια τάξη και μου λέει…

-    εδω θα με ξεσκίσεις!

-    Πας καλά;… είναι κάτω ο άλλος και άσε που δε θέλω να σε γαμήσω.

-    Αυτό κανονίζεται…

και αμέσως ρίχνεται

H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ