Πως κεράτωσα τον άντρα μου ντυμένη νύφη

 

Με λένε Μαρία είμαι 28 ετών και σας γράφω από την πανέρμορφη και ερωτική Ρόδο όπου είμαι παντρεμένη και μένω πολλά χρόνια με τον άντρα μου με τον οποίο είμαι τρελά ερωτευμένη και ταιριάζουμε απόλυτα.

Είμαι μια γυναίκα που σε καμοία περίπτωση δεν περνάει απαρατήρητη ανάμεσα σε πάρα πολλές γυναίκες,μου αρέσει να ντύνομαι πολύ πρόστυχα και να βλέπω όλους τους άντρες να με τρώνε με τα μάτια τους και να γουστάρουν να με ξεσκίσουν από παντού,αυτό ακριβώς αρέσει και στον άντρα μου και κρατάει την ερωτική μας ζωή στα ύψη.Το μόνο που δεν έχω καταφέρει ακόμα να τον πείσω είναι να βρεθούμε με άλλα ζευγάρια ή άντρες παρέα αν και το φανταζόμαστε πολύ συχνά στο κρεβάτι και πιστεύω οτι είναι θέμα χρόνου.
Η μοναδική φορά που τον κεράτωσα ήταν πριν 5 μήνες και θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας.Ο άντρας μου είχε πάει στην κρήτη για δουλειά και ενα απόγευμα χτύπησε το κουδούνι του σπιτιού άνοιξα και είδα
Μετ. σε ιστότ.